מכירה שלושה חדרי שינה, Bad Kleinkirchheim, Spittal, אוסטריה, strada sankt hoswalder

מכירה - Cod. 29787

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 50 m²
  • חדרים: 1
  • רצפה: 2

Bad Kleinkirchheim לשני (2) ק"מ מצומת בדיוק (במקום הז'נדרמריה) אשר מוביל Sant אוסוולד. המיקום הוא נהדר, הן עבור השלום, וכן לנוחיות (הליכה על שביל קיימא בתוך כ -15 דקות להגיע לספא סנטה קטרינה); לאוהבי סקי, אחד מאתרי הסקי הרבים הוא כ 250 מטרים מן הדירות.
הדירה נמצאת בקומה השנייה במצב מעורר קנאה: דרום / מזרח. היא כוללת מרפסת גדולה גם לאכול טוב להשתזף: מדידה מ. 5 עבור מ '. 1.35. בסך הכל, את הדירה היא רק מטר. 33 והוא מורכב אולם כניסה מובילה לשירותים (הכיור, מכונת כביסה והכילי דיקט ימי נייד), מקלחת, מחממי מגבות יכולים לשמש גם בעונות באמצע כי הם נושאים תרמוסטט נורת חשמל. דיסקרטי סלון אבל עיוור עם ואקום רגולטוריות. אז להמשיך לסלון הכולל מטבחון מקרר גבוה עם תא הקפאה, כיריים קרמיים (חשמלי) מיקרוגל וכיור fragranite לבן עם משטח תמיכה, בריכה קטנה נורמלי ומדיח כלים. ספסלי פינה לאכילה מכל שישה אנשים, טלביזיה ניידת עם מפענח לצפיית RAI, Mediaset ו יבשתי דיגיטלי; מיטת ספה נוחה כי מופקת. חדר שינה עם מיטה זוגית מורכבת מיטה ועל קרן שווא שבו הם מוצאים לינה שנאספה 2 + 2 זרקורי הלוגן מתכווננת, והכל מוברש מט אשוח צבוע, כולל שתי שידות הלילה, הוא ארון עם שתי דלתות. החדר ואת הסלון / חדר האוכל מרוצף קרשים של לארץ מוברשת מולבנת. על הרצפה, יש חדר מלתחה עיוור חדר עם מיטה ושני ארונות גדולים. בשינה בחזית הבית המשותפת הם מתעקשים חניות בבעלות לכל דירה מוערמות בקביעות וממוספרות. כשנכנסתי לבניין משמאל מוביל לחדר המשמש כחדר סקי האתחול. אז לאור גרם מדרגות בצעדים נוחים כל מרופדת בשטיח טוב מעקה עץ טובה. הבניין כולו הוא מחומם עם מזוט (בוילר המרכזי הוחלף בשנת 2010).
דמי שירות שנתיים שבדרך כלל לא עולים על €. 900,00 כולל חשמל, מים חמים וקרים, דמי הסקה מרכזיים שמן של הבנייה, איסוף פסול וכו ' ומנהל עולה. הזדמנות חד פעמית !!!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB